چه زیباستزندگی کردن با امید…نه امید بخود؛که غرور است !نه امید به دیگران؛که تباهی است !بلکه امید به خدا؛که خوشبختی و آرامش است + نوشته شده در جمعه ششم آبان ۱۴۰۱ ساعت 12:5 توسط مسئول هيئت | انفاق...
ما را در سایت انفاق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 19:57